Neturite marketingo vadybininko, bet konkurencija verčia imtis marketinginių veiksmų?
Esate tarptautinės kompanijos dalis ir jūsų marketinginę veiklą riboja „head count“?
„Užgriuvo“ didelis projektas ir neturite pakankamai darbuotojų jam kokybiškai įgyvendinti?
Spauskite – jums reikalingi sprendimai pasiekiami tik vienu „pelės“ klavišo paspaudimu.
Tai paslauga, skirta tokioms įmonėms, kurios dėl įvairių priežąsčių nepajėgia savo darbuotojų resursais įgyvendinti konkrečią marketinginę arba su pardavimais susijusią užduotį ar išspręsti tam tikrą problemą.
M projektų paslauga dažniausiai yra reikalinga,
Kai įmonė vykdo didelį projektą (pavyzdžiui, paleidinėja naują paslaugą ar produktą) ir laikinai reikalingi papildomi marketingo resursai.
Kai keičiate vadybininką arba vadovą ir reikia laikinai atlikti jo funkcijas.
Kai pardavimų arba marketingo vadovas yra naujas, nepakankamai patyręs darbuotojas.
Marketingo projekto paslaugos nauda klientui:
|
Darbo efektyvumas – projekto grupė įgyvendinimo laikotarpiu dirba kaip papildomas marketingo vadybininkas (-ė); |
|
Kaštų lankstumas – papildomi resursai samdomi tik konkrečiam darbui atlikti. |
|
Idėjų ir sprendimų efektyvumas – juos generuoja įvairiuose versluose patyrusių žmonių grupė. |
|
Patirtis įmonės darbuotojams – jie taip pat įtraukiami į darbo grupę, dalyvavimas kurioje tampa iš principo praktiniu seminaru. |
|
Nestandartiniai sprendimai – projektų grupė formuojama iš specialistų, dirbančių kitose nei kliento įmonė verslo šakose. Tuo būdu idėjos ir sprendimai generuojami „out of the box” („išeinant iš rėmų”). |
|